سخن روز /
1403/01/07
دیدار نوروزی مدیر و کارکنان تعاون روستایی با رییس سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان
به مناسبت آغاز سال نو و سالروز میلاد امام حسن مجتبی (ع) ، ظهر امروز هفتم فرودین ماه 1403 محمد بلندنظر مدیر تعاون روستایی و هیئت همراه با رئیس سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی مدیریت تعاون روستایی جنوب کرمان، در این دیدار صمیمانه محمد بلندنظر به گزارشی از اقدامات مثبت تعاون روستایی جنوب کرمان منجمله راه اندازی مراکز خرید گندم ، خرید 1191 تن خرید توافقی لیموترش و رشد 415 درصدی در جذب تملک دارایی ها ، توزیع کود و ....در سال گذشته اشاره کرد و گفت: شبکه تعاون روستایی بازوی توانمند بخش کشاورزی است و این شبکه مردمی در زمینه خرید و فروش محصولات کشاورزی و اقلام اساسی و تنظیم بازاری گام موثری را برداشته است و با تمام توان در تلاش است معضلات کشاورزان را مرتفع سازد.

در ادامه احمد احمد پور رئیس سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان عملکرد خوب تعاون روستایی در سال گذشته را ماحصل مشارکت و تلاش بی وقفه کارکنان تعاون روستایی دانست.

وی ابراز داشت: تعاون روستایی جنوب کرمان با وجود کمبود امکانات و نیروی انسانی، عملکرد خوبی داشته است و امید می رود که در راستای رفع مشکلات این شبکه مردمی تسریع ایجاد شود .

رئیس سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان تصریح کرد: انشالله که تعاون روستایی با تلاش مضاعف و با حمایت جهاد کشاورزی همچنان در بحث خرید محصولات کشاورزی پیشتاز باشد.
تعداد بازدید:
24
RatingTitle
:0 :0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
Powered by DorsaPortal